ForumRAINBOW SIX SIEGE

Rainbow Six Siege bruger pludselig 100% CPU — nogen andre? Kom tilbage til R6 efter en pause, og nu rammer min CPU 100% selv i hovedmenuen. Temperaturerne er fine, drivere er opdaterede, indstillingerne er sænket — intet hjælper. Har aldrig haft dette problem før. Er der andre, der oplever det?

Bekræftelse af sletning

Ved at trykke på knappen 'Slet' bekræfter du fjernelsen af emnet

Kommentarer6
Efter dato 
l

Samme her efter at have skiftet til Win11. Det kan være OS-relateret, prøv at deaktivere baggrunds Xbox-tjenester.

00
Svar

Den CPU bliver gammel til moderne Siege. De seneste opdateringer har tilføjet en masse CPU-belastning. Jeg var også nødt til at opgradere fra en 6600k — spillet er bare ikke optimeret til ældre quad-cores længere.

00
Svar
J

Tjek om Siege bruger Vulkan eller DX11 — Vulkan kan øge CPU-brugen på ældre chips.

00
Svar
O

Kontroller for baggrundsapps, der kører efter installation af Win11 — ting som OneDrive-synkronisering eller Windows Widgets kan stille og roligt bruge CPU'en. Jeg havde lignende problemer, indtil jeg deaktiverede de fleste opstartopgaver og baggrundstjenester.

00
Svar
m

Prøv at sætte CPU-prioriteten til normal i Jobliste. Det hjalp mig med at reducere spidserne.

00
Svar

Det kunne være Easy Anti-Cheat, der laver fejl. Prøv en fuld geninstallation af spillet og EAC.

00
Svar
Stake-Other Starting