ForumGAMES

Hvad synes I om de nye spell density-indstillinger i WoW 11.2? Vil det faktisk hjælpe med klarhed i raids, eller vil det bare føles som endnu en indstilling, ingen bruger?

Bekræftelse af sletning

Ved at trykke på knappen 'Slet' bekræfter du fjernelsen af emnet

Kommentarer6
Efter dato 
T

Det er en fantastisk QoL-ændring. Især i raids er klarhed alt — at fjerne visuel rod fra 20 personer, der spammer effekter, kan faktisk hjælpe med mekanikker.

00
Svar

Jeg tror, det afhænger af indstillingerne. Hvis 'Essential' virkelig kun viser de ting, der betyder noget, som heals, CDs og vigtige effekter, så ja, det er nyttigt. Men hvis det skjuler ting som barrierevisuelle eller buffs, så er det et problem.

00
Svar

Endelig kan jeg se gulvet igen, før jeg står i ild. Mirakel patch bekræftet.

00
Svar

Det kan faktisk hjælpe spillere med lavere-end PC'er. Visuelt spam kan reducere FPS i mytiske raids eller store verdensbegivenheder. At have den kontrol er også godt for ydeevnen.

00
Svar

Som en, der har raidet siden Wrath, byder jeg dette velkommen. Dengang havde vi ikke partikelsvineri hvert sekund — klarheden var bedre som standard. Denne ændring bringer noget af den følelse tilbage.

00
Svar
l

Det ligner en anden indstilling, som 90% af spillerne aldrig vil røre ved, medmindre en YouTuber fortæller dem det. Blizzard elsker at tilføje muligheder, men få gider at justere dem.

00
Svar
Stake-Other Starting